1

Tisdagkväll

HEJ, nu har jag varit igång hela dagen, mina fötter värker och jag är trött. Idag
har vi varit på sightsing i Kaunas och sen åt jag på en resturang av den lyxiga
sorten för under hundralappen. Bäst av allt var att dem hade Pellegrino. Efter
lunchen åkte jag och klassen på studiebesök till en båtfabrik. Vi fick gå på en
yacht och provsitta. Lyx. 4 till 500 000 euro kunde en standard båt kosta.
Mamma den står på min önskelista till jul. :)

Ikväll har vi varit på ett shoppingcenter, jag köpte en sjal på Zara. Den ser
ut som din gråa S fast jag köpte en svart
. Sen åt vi på en resturang, jag åt
pasta med svamp och drack en jordgubbsmilkshake.

Ikväll ska jag inte med ut. Jag är trött och vi ska åka vidare imorgon till Vilnius.
På vägen ska vi stanna vid det nionde fortet som är ett ställe i utkanten av Kaunas
där man avrättade judar under andra världskriget. Ska bli interessant att se.

Nu ska jag se Gossip Girl och sen ska jag sova.

xo
1 Mamma:

Jag ska lägga julklappsönskan på minnet