0

Ikväll

HEJ, nu har jag kommit hem från en liten sväng med S. Först var vi på maxi, kollade
bokrean, köpte frimärken och sen åkte vi till solariet. Inga köer och vi fick ståsolariet.
Nu när jag kom hem sa mamma till mig, det var ju hemskt vad röd du är i ansiktet.
Haha. Jag sa att jag hade solat, sen skrattade hon. Jag är iallafall brunare än alla i min
familj. Första gången någonsin. Som sagt man kan bli brun på vintern, men det kommer
kosta.

Snart ska jag gå och duscha, ta något att dricka och gå och lägga mig i min säng. Hoppas
jag inte somnar, för jag vill se BB. Imorgon ska jag jobba och sen förhoppningsvis börja
plugga lite. Blev klar med min första delkurs i lördags, och idag började delkurs nummer
2. Jag hoppas att det kommer gå bra och att jag inte får tids panik. 

Godnatt på er alla. Sov gott och håll tummarna på att solen tittar fram imorgon.

xo