0

Busy, busy..



IDAG, fixar och donar jag. Jag fick min nya soffa idag och som jag nämnde tidigare
ligger min gamla soffa ute på blocket. Jag har redan fått ett samtal och jag hoppas
att dem kommer och köper den idag. Hade varit skönt att bli av med den redan idag,
jag har inte så mycket extra space nämnligen.

Jag har precis tagit bort mitt svarta nagellack för att måla lita färggladare sedan, jag
tänkte mig orange eller rosa. En annan sak jag också måste fixa,. Mat. Jag har blivit
dålig på att äta regelbundet och dessutom är jag hungrig. Jag måste också städa och
tvätta, arbetslös som jag är måste jag bidra med något här hemma.

Orkar jag och S så ska vi åka och träna ikväll, jag vill samtidigt bara sitta och mysa i
min nya soffa. Ska ta bild och lägga upp här på bloggen. Efter att jag städat.

Har planer på att göra ytterligare en veckans. Vad håller jag hemligt tillsvidare.

xo