0

Söndag

HEJSAN, idag är det söndag och vad har jag gjort idag, jag har sökt lite jobb,
jag har umgåts med S och jag har ätit alldes för lite. Min mage kurrar nämnligen.

Ska ringa hem straxt för att kolla när vi ska äta och när jag ska vara hemma.
Ikväll ska jag och S träffa Caroline, hon fyllde år i tisdags och vi hann inte träffa
henne då så vi ska träffa henne och ska hon få en liten present av oss. Sen blir
det väl bara mys och kanske glass med familjen. Big Brother ikväll det får man
ju inte missa. Haha..

I veckan har jag gjort lite av varje. Måndag började med att fira kusinerna som
blev 19 med mat och trevligt sällskap. Tisdag blev det Zumba på gymmet och lite
sådär. Onsdag var jag och S och tränade igen likaså fredag då det blev afrodans,
vilket var super skoj. Man kunde verkligen släppa loss och dansa av sig. Igår var
min familj på släcktkalas hos kusinerna så dubbelt firande denna veckan. Trevligt.

Nu telefonen.

xo