1

Absolute Hunk

HEJ mina små troll. Idag är det fredag och jag mår inte helt hundra idag men
vi ska väl inte hänga läpp för det. Ikväll kommer S hem och denna helgen ska
spenderas till största delen med henne men jag ska också hinna få ordning på
mina ansökningar till hösten. Jag har ett par personliga brev och meritförteckningar
som ska skrivas också.

Men jag skriver inte denna underbara fredag för att berätta om min att göra lista.
Jag tänkte berätta hur jag lyckades må bättre härromdagen när jag hade haft en
lång, halvjobbig, utmattande dag. För ett halvår sedan hade jag gått hem lagt mig
på soffan och kollat på dirty dancing medans jag trycker i mig en Ben & Jerry. Idag
gör jag annorlunda. Jag kom hem, slängde i mig något nyttigt och drog på mig
träningskläderna och stack till gymmet
.

Inte nog med att vid träning får man massor med endorfiner, men får även
eyecandy på köpet. Ingen cykel, utan ögongodis. HAHA. (något torrt skämt)
Jag sprang på löpbandet helt lycklig, fast jag hade egentligen ingen aning om varför.
Eyecandy will do that to you. Jag började fantisera och helt plötsligt så hade man 
tränat en timme. 2 flugor i en smäll. Ohh...

Nej nog om privata drömmar. Dags för frukost.

xo
1 Paui:

Du är GRYM, vet du det? Precis så ska det vara. Den där träningen får en alltid att må så bra. Fortsätt kämpa och kolla in ögongodis ;)