0

To much of something is always to much

IDAG började dagen bäst. Vaknade med världens bästa dröm. Jag var otroligt kär
och gick och flirtade hej vild med den utvalda. Sexig dröm.

Sen gör jag mig i ordning för att dra min lillebror ur sängen och cykla ner till
körskolan i kyla och motvind.

Väl hemma igen somnar jag och vaknar av att telefonen ringer och börjar springa
runt och leta efter telefonen som har för tillfälligt har sprungit och gömt sig.
Yrvaken svarar jag och det var bara Pappa som ville absolut ingenting.

Får svar från två skolor att jag ska komma på informationsmöte och intervju. Kul
men man ska ta sig dit med. Alla datum är mitt i veckan och att ta sig dit är inte
jätte lätt. Jag började med skola ett som ligget i Norrtälje. Pappa erbjöd sig köra
och vi sover hos kusiner så det löste sig. Skola nummer två. Hopplöst belägen i
Orsa. Mitt i dalarnas ingenstans. Började se hur lång tid det tar att köra, typ 8
timmar. Tåg nästa, ännu längre med 17 miljoner byten. Flygblir sista utvägen,
flera tusen och dåliga avgångar. VA FAN!! 

Nu sitter jag här utmattad och på väg att brista ut i tårar eller skratt, jag vet snart
inte längre.
 

Btw, S ska till London så nu är jag avundsjuk också.

-Mentalsjukhus här kommer jag. 

xo