0

Kära juni och fullspäckat schema

HEJ alla ni där ute som har sommarlov, jobbar eller reser och alla andra såklart.
Snart får jag också ledigt från skolan i hela 2 dagar inan jag börjar jobba igen.
Hela sommaren jobbar jag, sen blir det grekland, sen är det dags att pack stora
väskan för att flytta till kallare breddgrader, Norrtälje. Undrar hur mycket min
dialekt kommer påverkas. Hm, S sa till mig när jag bodde i Kalmar att Emma du
pratar så konstigt, ändå bodde jag där bara 2 månader. Och hände typ med bara
mig själv. Konstigt.

Okej, vad gör jag nu. Jo sista dagen på min praktik, skönt, alla uppgifter är
avklarade och nu sitter jag och väntar ut tiden. Min handledare åkte till Tallin,
synd att man inte fick hänga med.

Körkortet går sådär, jag fick börja med landsvägs körning för någon dag sen.
Tiden tickar, och jag känner mig inte alls pressad att hinna innan jag flyttar!?

Nu dags för annat än bloggande, men hann med en liten uppdatering iallafall.


xo