1

24 timmar turbulens

HI everybody. Nu är jag på plats i London. Det har varit ett långt dygn som började redan kl 3 i natt för att ta sig till flygplatsen. Dagen har till största del rullat på i snabb fart. Inte förrän nu har jag börjat förstå vad jag har gjort idag och var jag är. Det värsta hittills är vädret och att det inte finns värme i huset dygnet runt. Min engelska är lite kracklig men det tar sig nog snart. Imorgon ska jag handla lite och se om inte jag kan hitta en varm filt
och varma tofflor att ha inomhus. London är bara 2 timmar hemifrån med flyg men det är så olika från hemma. Låt våren komma fort.
Fick mitt första nervsammanbrott för ca en timme sedan. Nu blir det en film och sömn. Imorgon är en ny dag.
1 Emelie:

Ja fy, första natten (och kanske även veckan) känner man sig ofta väldigt ensam... Men det blir bättre, jag lovar!