0

Madame Tussauds

I fredags blev jag utskickad på uppdrag och på dagens agenda stod Madame Tussauds. Jag hängde med presidenter, kungligheter och filmstjärnor. Jag är väldigt fascinerad av likheten och vissa trodde jag var så lika orginalen att jag trodde de skulle börja röra sig. Jag spenderade ett par timmar här och gjorde allt utom den läskiga delen, eftersom jag var här själv så hade jag ingen att hålla i under den turen. Jag ville inte gärna nypa tag i en främmande människa för att jag är lättskrämd. Om jag ska sammafatta vaxdocks upplevelsen så måste jag säga att det är häftigt, men också frustrerande att det är så mycket folk som ska trängas för att ta en bild med en idol eller förebild. Jag som var där själv, fokuserade mest på de som inte var så populära av allmänheten. Tyckte nästan synd om Justin Bieber som stod helt själv när alla trängdes för att ta kort med Michael Jackson. Det är absolut värt ett besök.