0

SS coming up

 
MÅNDAG och jag börjar min fjärde vecka i London. Tiden går så fruktansvärt fort när man har roligt. När jag kom hit för ett par veckor sedan var jag tvungen att inhandla mig UGGs för att inte frysa om fötterna, jag sov med mössa och vantar, tre lager tröjor och täcken och frös ändå. Nu kan jag sova barfota vilket är himmelriket, då jag hatar strumpor generellt. Barfota is the shit. Inte nog med att det är varmare om nätterna så är det varmare under dagarana också och vädret var helt fantastiskt här igår. Solen strålade från morgon till kväll, nästan ingen vind och temperaturen var nog närmare 20. Londonborna tycks dock tro att det är sommar. De gick runt i shorts och linne, jag tog det lite mer försiktigt, vill ju inte bli sjuk i onödan. 
 
Förhoppningsvis väntar en lika rolig vecka som de andra och på onsdag redan ska jag få besök från min skola och utbildningen Meeting and events som är i London för Confex mässan som föresten jag också ska på. Livet är allt bra ibland.