1

Hard work

IDAG är det fjärde dagen jag jobbar. Jag har inte så roligt men det funkar. I fredags blev
det bara några timmar då min såkallade "chef" sagt fel. Sen åkte jag och S till Therese för
lite midsommarfirande. Lördag mådde jag inte särskillt bra, efetr några timmar på jobbet
började jag känna mig som mig själv igen. Sen har alla andra dagar bara rullat på. Jag är
jämnt jättetrött när jag kommer hem men några avsnitt vänner hinner jag med.

Det är sommarlov eller ja något i den stilen. Det är åtminstone sommar ute. Själv sitter
jag i en liten hydda vid datorn, ser en film eller letar snygga skor på någon hemsida.
Planerar min framtid eller bara dagdrömmer. Jag hade ibland önskat att jag haft lite mer
lov av sommaren än planerat, men istället får jag en slant för allt jobbande. På lördag ska
jag börja jobba kortare tid än dessa långa dagar. Det är ganska drygt som jag jobbar nu.

Jag saknar att kunna träffa S varje dag, jag saknar att kunna ringa henne och fråga om vi
ska ta en tur med bilen eller bara träffas och prata. Hon jobbar också så det blir lite att vi
går om varrandra.

Idag såg jag Dear John, kanonbra film. Sorglig och underbar. LOVED IT!

Nu ska jag snart stänga för dagen så vi hörs en annan dag.

xo
1 S:

Jag saknar dig med vännen min!

Men vi ses ikväll, :)