0

Cheers to the freaking weekend!


JUST
nu sitter jag i min säng med datorn i knät och måste sortera mina
tankar ett litet tag. Hela helgen har jag flängt runder, men shit så roligt
jag har haft. En mysig middag med nära och kära som avslutades på
Cardinal in på småtimmarna. Dagen därpå, alltså i lördags skulle jag
hem till Bananna och festa loss och temat för kvällen var sommar.
Invigde mina nya shorts i rosa spets och allt var bara hundra procent
rätt. Kom hem när solen steg upp och minns kvällen som en av de
roligaste i mitt liv.
Tack alla som förgyllde min helg. Jag är evigt tacksam
för att ha er i mitt liv. Hoppas bara att jag kan bidra med vardagsglädje till
er också.

Söndag morgon, ganska sliten efter 2 dagars festande. Men nu va det dags
för kalas igen. Klockan 15 var det 3 års kalas och tårta stod på menyn.
Somnade på soffan klockan 20 igår och väcktes av att S ringde,
somnade om strax därpå.

Idag vaknar jag efter att ha snoozat i en och en halv timme. Perfekt,
hinner inte duscha, tar på mig kläder, gör gröt och smetar på lite smink.
Vandrar iväg till,.. bussen för att tågen är helt inställda denna veckan av
någon anledning.

Kom hem lite tidigare så att jag hinner äta och vila innan teorilektion på
körskolan. Har inte riktigt kommit in i det hela. Hoppas det lossnar snart.

Nu sitter jag med en hemmagjort smothie gjord på mjölk, en halv banan,
mango, hallon och en matsked krossade linfrön
. Mums! 

xo