2

Perfektion

HEJ alla. Nu har jag massor att rapportera.

Först tänkte jag berätta att det är 57 dagar kvar tills jag S och våra anhängare
åker till Grekland för att öluffa i tre veckor. I can´t wait. Nu när det är så fint
väder ute, vill man bara lägga sig i solen och drömma sig bort till den 17 juli,
det det bär av från Kastrup. Vi vill mycket men nästan inget är planerat. Vi tänkte
hålla det så. Vi ser vart ödet tar oss. ;)

Nästa grej är att jag har supercravings efter nypotatis och svenska jordgubbar med
vaniljglass.

Tredje grejen är att näst intill hela helgen har spenderats med Emil och Therese.
Grillning och filmen "The Vow" stod på schemat. Filmen har jag gått och suktat efter
sen i december och jag blev mäkta besviken men jag tyckte självfallet att den var
värd att se. 

Jag hann med en shoppingtur med Bananna och vi kollade in nya Zara på Väla. Köpte
mig en blommig själ.

I fredags var jag med på pressbesök från USA, Diana Edelman hette tjejen och hon
har en av USAs top 100 travelblogs. Lite häftigt. Jag och min handledare visade henne
runt i regionen. Vi var på Dunkers Kulturhus och fick se de nya utställningarna, vi var
Sofiero och vandrade i trädgårdarna och åt lunch men en fantastisk utsikt över
Danmark. Sen bar det av för världens godaste fika ute i Mölle där jag åt en Kiwi
cheesecake. Mmm.. Dagen avslutades med utsikt från Grand Hotell i Mölle. Jag var
tvungen att nypa mig i armen för jag trodde att jag drömde. Utsikten var att dö för.

Nu till the grand finale. Jag har blivit antagen till utbildningen i Norrtälje. Yeah me.
Men, varför ska jag alltid ha ett men,. Jo jag är kluven om jag ska tacka ja. Jag
vet att jag vill men det är långt iväg och min plan A var att åka till Spanien och lära
mig språk.

Vad ska jag göra?

xo

Grattis!! Spanien kan ju vänta, du kan inte ta ett utbytesår/termin? PUSS

2 Paulina:

Magkänslan!!!

Risken när man börjar plugga är att man inte gör sådana saker som att resa sen pga studielånen och dessutom har man förmodligen flyttat hemifrån och ekonomin tillåter inte att man flyr iväg några månader. Men GRATTIS till att du kom in och är det verkligen det du vill så kör hårt!

Jag kan ju tala för mig själv. Jag kommer inte kunna åka ut och resa och lära mig språk utan direkt när jag gått ut så är det jobb eller mer plugg som gäller så passa på säger jag!