1

READY SET GO

 
 
var det dags att öppna ett nytt kapitell i boken om mitt liv. För snart två år sedan började jag studera till resekonsult och
om bara en vecka är det dags att göra en av mina sista insatser i utbildningen. 
 
Runt hörnet väntar ett äventyr i London och en praktikplats som jag hoppas kommer leda till många erfarenheter och kontakter.
Jag har alltid älskat att resa och upptäcka nya platser, men efter gymnasiet fokuserade jag på att studera och hitta min roll i yrkeslivet.
Under dessa åren har jag laddat för morgondagen och snart är det dags...
 
Tanken med denna nystart är att kunna dela med mig av min vardag i ett nytt land och visa er vad som kommer att bli en fanstastisk upplevelse.
Förhoppningsvis slutar inte detta i London utan tar er med på en längre resa.
 
 

Åh så snyggt här har blivit!!!