1

Saknad


JAG fick en sådan här nyckelring av S straxt efter att första SATC filmen släppts.
Jag älskade den verkligen och så en dag gick den sönder. Den delade på sig på
mitten och jag frågade min pappa om man kunde laga den eller något, men han
sa nej det kommer aldrig att hålla. Det störiga är att om man ska köpa en ny,
skickas den från USA och frakten är jätte dyr så då får man betala närmare
tusenlappen för nyckelringen och det vet jag inte om jag vill göra.

Idag ska jag börja min första nästan riktiga universitetsdag. Det är
allmäninformation och upprop, så det börjar med föreläsning imorgon.
Min första kurs heter Internationell Business Studies och är på engelska.
Vi får hoppas att det går bra.

Nu på onsdag får jag min nya lägenhet, hoppas att den ser bra ut då jag bara
har sett planlösningen. Och sen blir det överkonsumtion på IKEA.

Sen jag skrev sist, har jag varit på tråkiga studentfester, kollat på massor med
filmer
och ätit mat.

Nu måste jag göra mig i ordning om jag ska hinna till skolan.

xo
1 Paui:

Kul att se att du uppdaterar igen :)

Jag saknar dina inlägg och vill ju veta hur det går för dig där uppe. Jag röstar för att du ska uppdatera mer :) (om du orkar och vill)

love you :*