0

Lugnet efter stormen



HEJ,
idag är första gången på denna vecka som jag har datorn igång. Jag har varit busy
busy. Har jag inte varit i skolan, så har jag jobbat. Ja jag berättar snart. Efter att jag kom
hem från Turkiet har jag haft fullt upp. Jobb, jobb springa hit och springa dit. Jag har
iallfall haft fullt upp, kan inte riktig säga vad jag gjort men en hel del pengar har spenderats. 

Vi kan väl börja med skolan..
...Jag sprang på en utbildning förra veckan helt spontant på biblioteket. Det fanns lediga
platser kvar. Dagen efter sökte jag och två dagar senare ringde Akademi Båstad upp mig och
frågade om jag ville börja på måndag. Så i måndags började jag plugga Turism & Hotell. Nu
så där en vecka in i utbildning måste jag meddela att jag trivs och det är väldigt intressant
och roligt.  

Turkiet då..
...Jo jag och S åkte ju till Turkiet och svettades en vecka. Att det var varmt is the year
understatment
. Vi solade och badade hela dagarna och åt fantastisk god mat och
shoppade hela nätterna. Underbart. När alla coola "ungdomar" var ute och skaka rumpan
höll jag och S till i basaren och spenderde tusenlappar. Okej kanske inte tusenlappar, eller?
(Bilder kommer, jag vet man lovar och sen väntar men i evigheter. Jobbigt jag vet, men
var tålmodiga.)

xo