0

Doodies

DAGENS att göra lista är halvt gjord. Tvätten är tvättad och är nu på tork.
Engelska test är gjort och brevet till mig själv är skrivit. Snart är det dags för
mat och damsugning, måste också se över om jag behöver handla någon mat
inför en intensiv pluggvecka. Hela denna vecka är fullspäckad. Skolan 9-16 och
varje kväll denna veckan är det något som händer på campus. Bland annat,
vin-brännboll, grillkväll och premiär på skolans pub Offensiven.
 
Den första veckan har varit bra. Varje kväll har mamma frågat mig hur dagen
varit och varje kväll har jag svarat bättre. Det är alltid en tidsfråga innan något
börjar kännas riktigt bra. Jag är på en ny ort, ny skola och störst av allt med nya
människor. För mig tar det ett tag att läsa av andra och att lära känna varrandra
och hitta vem/vilka som man verkligen gillar. Men klassen känns väldigt easy going
och jag tror att detta kan bli riktigt bra.
 
Nu ska jag springa ner till tvättstugan och hämta tvätten. S, jag saknar dig med!
 
xo