0

Coco me crazy



HEY everyone. I´v got a package from "Brazil". Nej inte riktigt men nästan. Jag beställde
härromdagen det berömda och omtalade kokosnöts vattnet som jag gått och trånat efter
ett tag nu. Jag har tänkt, aja men kan inte köpa det i Sverige, men jag hade fel. Online
funkar allt. Ecoliving.se för er som också är sugna. På vägen hem i denna tropiska
värmebölja som har kommit från ingenstans var jag tvungen att stanna, riva upp
paketet och fiska upp en rackare. Det blev den på bilden. Totaly fab.  

Ahhhh, mmmm.. En riktig jackpot. Varma rekomendationer.

Igår hittade jag någon annan variant som hette något "coco" också men den
smakade skit, men den var god i smothie istället för yoghurt. Mycket nyttigare
på det sättet.

Nu ska jag sätta igång och städa mitt rum i värmen, men jag har min "carolafläkt" iallfall.

xo