0

Som sagt..

..JAG är inte så bra på det där med uppdatering. Man kan väl säga så här.
Jag har inte haft tid, jag har jobbat och när jag inte jobbat har jag jobbat
med annat. Jag håller på att hjälpa S med hennes nya arbetsrum. Eller jag
är iallafall en bra coach. I måndags var vi på IKEA och handlade möbler,
notan blev dyr och jag trodde inte man kunde bränna så mycket pengar
på så kort tid. En timme. Eller jo, vem försöker jag lura. Jag skulle lätt 
kunna bränna så mycket pengar på en sekund. Jag är bäst på att göra av
med pengar. Kanske inte så bra på att spara. Men jag hoppas att det kommer
med åldern. Iallfall, på IKEA var det en as het kille, inga namn. Han var bara
så där super sexig i sin gula outfit och hans rumpa var härligt mumsig och kanske
tillochmed lite söt. Nog om han. Om exakt en vecka har jag bara en dag kvar på
min praktik. Då ställer jag frågan till min "arbetsgivare". Får jag komma tillbaka
på måndag? Jag hoppas innerligt att jag får jobbet, jag tycker bara det blir roligare
för varje dag som går och jag lär mig massor med nya saker.

Nu ska jag hoppa in i duschen, förhoppningsvis ligger jag i sängen innan 22.00.
Tidigast hittills denna veckan.

xo